БИЗНЕС-СЕТЬ KINETICS      |    ПОРТАЛЫ:   CRM CALL-ЦЕНТРЫ ERP ECM ITSM PM АБС SEC
        
ЧТО ТАКОЕ CRM? НОВОСТИ ПРАКТИКА АНАЛИТИКА УСЛУГИ CRM СИСТЕМЫ CALL-ЦЕНТРЫ ПОСТАВЩИКИ ФОРУМ  
         История Тренды Колонки Рейтинги CRM Top Awards Статьи Консультации CRM Школа Ссылки

CRM TOP AWARDS
РЕЙТИНГИ
СТАТЬИ /более 1300/
ИТОГИ И ТРЕНДЫ
ПЕРСПЕКТИВЫ CRM
ЛОЯЛЬНОСТЬ КЛИЕНТОВ
ОБЗОРЫ И РУКОВОДСТВА
СТОИМОСТЬ РЕШЕНИЙ
МЕТРИКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ


Gartner, ISM, Forrester Research, CRM TOP AWARDS и другие

   

СТАТЬЯ

CRM for Jira



CRM for JIRA for Cloud and Server is a plugin developed by Teamlead for Atlassian JIRA. This plugin allows users to register contacts and companies within JIRA and pick them up in JIRA issues. It also allows to manage list of products, services and money. This plugin is commercial, it is supported and has huge plans for development.

Where can you use CRM for JIRA? If you use JIRA for ServiceDesk you can use this plugin to get issue statistics in the context of customers companies and to manage list of used equipment and software. If you Use JIRA for project or sale management you can immediately get information on current or past sales and projects with specific customer. You can also use it to keep information about sold services and products.

__


:: Перейти к списку статей >>>


:: Добавить статью >>>




 
О проекте Новости проекта RSS Feed Размещение рекламы Карта сайта Напишите нам! RUS / ENG  
Copyright © 2002 - 2019 CRMONLINE.RU и Бизнес-сеть "Kinetics". All rights reserved. E-mail: