БИЗНЕС-СЕТЬ KINETICS      |    ПОРТАЛЫ: CRM CALL-ЦЕНТРЫ ERP ECM ITSM PM АБС АБН SEC SAAS
ЧТО ТАКОЕ CRM? НОВОСТИ ПРАКТИКА АНАЛИТИКА УСЛУГИ CRM СИСТЕМЫ CALL-ЦЕНТРЫ ПОСТАВЩИКИ ФОРУМ  
 -=CRMONLINE.RU - 15 ЛЕТ!=-  История Тренды Колонки Рейтинги CRM Top Awards Карьера Консультации CRM Школа Ссылки  
CRM TOP AWARDS
РЕЙТИНГИ
СТАТЬИ /более 1200/
ИТОГИ И ТРЕНДЫ
ПЕРСПЕКТИВЫ CRM
ЛОЯЛЬНОСТЬ КЛИЕНТОВ
ОБЗОРЫ И РУКОВОДСТВА
СТОИМОСТЬ РЕШЕНИЙ
МЕТРИКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ
   
2010 ThinkForward Award от Beagle Research Group, LLC


2010 ThinkForward Award от Beagle Research Group, LLC



ThinkForward recognizes front office software companies for their important contributions to sustainability in business processes, cost containment and in building stronger customer relationships.
Winners of the 2010 ThinkForward award were evaluated for their ability to provide sustainable support for business in at least one of three dimensions — business processes, cost containment and treating customers as a renewable business resource. Most solutions do not reflect sustainability in all dimensions simply by their nature. Our interest was in finding the best examples of sustainability for each dimension of the front office software business.

2010 ThinkForward Award Winners

Brainshark
For business process innovation and cost containment

Cloud9 Analytics
For business process innovation and cost containment

Communispace
For business process innovation, cost containment and treating customers as resources

iCentera
For business process innovation, cost containment and treating customers as resources

Kadient
For business process innovation and cost containment

Salesforce.com
For business process innovation, cost containment and treating customers as resources

Unisfair
For business process innovation and cost containment

Zuora
For business process innovation and cost containment
 


:: Посмотреть все рейтинги >>>



  

Суперпредложение для вендоров и внедренцев!
Реклама и PR в одном пакете.



   
CRM В ОТРАСЛЯХ
Отраслевые CRM решения, адаптированные под особенности конкретных отраслей, снижают стоимость доли услуг в CRM-проекте (а также время на внедрение системы). Кроме того, отраслевые CRM решения содержат в себе опыт и технологии работы различных предприятий отрасли, что еще больше увеличивает их ценность. >>>
   
 
О проекте Новости проекта RSS Feed Размещение рекламы Карта сайта Напишите нам! RUS / ENG  
Copyright © 2002 - 2017 CRMONLINE.RU и Бизнес-сеть "Kinetics". All rights reserved. E-mail: